Wielerpoules
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
April
3: Dwars door Vlaanderen
7: Ronde van Vlaanderen
8: Itzulia Basque Country
14: Paris-Roubaix
16: Presidential Cycling Tour of Turkey
21: Amstel Gold Race
24: La Flèche Wallonne
28: Liège-Bastogne-Liège
30: Tour de Romandie

Mei
1: Eschborn-Frankfurt
11: Giro d'Italia
12: Amgen Tour of California

Juni
9: Critérium du Dauphiné
15: Tour de Suisse

 

 Seizoen 2019

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Seizoen 2019 Empty
BerichtOnderwerp: Seizoen 2019   Seizoen 2019 Icon_minitimeza 17 nov 2018, 20:27

Beste leden,

zoals de meeste onder jullie ook wel zullen gemerkt hebben, hadden we het op het eind van het seizoen dit jaar een beetje lastig om als organisatoren alles bij te houden. Daarom hebben we dit jaar een beetje voorbereidingen getroffen om dit een beetje te kunnen voorkomen. De kalender is een stukje verkleind, en om dit op te vangen hebben we de koersen die van de kalender gesmeten zijn in verschillende andere spellen gestoken. Op die manier proberen we het voor ons als organisatoren behapbaar te houden alsook het voor jullie leuk te houden.

Waar we voor gekozen hebben is de algemene Grupetto kalender te beperken tot de WT koersen en het WK. Op die manier hebben we een 40 tal koersen over het gehele jaar met alle beste renners. Deze 40 koersen zullen we spelen met de oude spelregels en puntentelling. De rest van de wedstrijden zullen we groeperen in 11 aparte spellen (zie Grupetto specials voor meer info). Dit geeft ons het voordeel dat we ons op de 40 WT koersen kunnen richten en de 11 andere spellen op een manier kunnen organiseren dat het ons minder tijd kost. Verwacht dus zeker niet dat we deze spellen na elke wedstrijd zullen updaten, we proberen dit natuurlijk wel zoveel als mogelijk te doen.

Daarnaast kan het nog altijd gebeuren dat we enkele van de rittenkoersen of eendagswedstrijden die niet op de kalender staan zullen terugzien als special dmv budgetspelen. Welke dit zullen worden en hoeveel dit er zullen zijn staat zeker nog niet vast, dit hangt af van de tijd die de organisatoren kunnen vrijmaken voor Grupetto.

Dit is een beetje in een notendop het concept waar we voor gekozen hebben om 2019 in te gaan. Hiermee willen we jullie nog altijd dit spelletje blijven aanbieden maar wel op een manier waarop het voor ons ook doenbaar blijft. In de loop van het jaar kunnen we nog altijd verder evalueren en kijken wat we verder doen.

Ik hoop natuurlijk vele onder jullie terug te zien voor 2019 en vergeet niet voor de rest van 2018 al een kijkje te nemen naar onze jaarspelletjes, die ook al te vinden zijn onder de Grupetto Specials!
Terug naar boven Ga naar beneden
Haarlemmer

Haarlemmer


Aantal berichten : 1295
Registratiedatum : 04-05-17
Leeftijd : 46
Woonplaats : Mooie Noorden

Seizoen 2019 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2019   Seizoen 2019 Icon_minitimedi 20 nov 2018, 18:30

Klinkt nog erg logisch ook eigenlijk ergens.......
En, voorlopig, heerlijk optiijd.
Wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken?! Op voorhand, 10/15 renners voor de " nationale circuits" lijkt wat lastig op voorhand..... Zeker aangezien daar de CT teams daar vaak voor strijden en zelfs Giro plaatsen (bijv) op het spel staan.
Echter, nogmaals, deze opzet klinkt volstrekt logisch! Benieuwd hoe dit gaat uitpakken, zeker daar deadlines ook verschillend zullen zijn en WT teams lang niet alles rijden......
Mocht niet lukken, ben ik ook wederom beschikbaar om te assisteren! (Desnoods in combi mett.....)
Terug naar boven Ga naar beneden
fmvbeest




Aantal berichten : 1081
Registratiedatum : 20-07-17

Seizoen 2019 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2019   Seizoen 2019 Icon_minitimema 26 nov 2018, 10:30

Klinkt heel begrijpelijk ja. En als ik het goed begrijp is er altijd de mogelijkheid voor anderen om racen en spellen te organiseren, daar ga ik me misschien wel eens schuldig aan maken .. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Seizoen 2019 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2019   Seizoen 2019 Icon_minitimeza 29 dec 2018, 13:20

Ik krijg de wielerkoorts weer te pakken, kan niet wachten op het nieuwe seizoen. Ik ben van plan komend jaar weer actiever te worden en heel misschien zelfs weer te helpen organiseren als er hulp nodig is. Maar laat ik eerst maar weer eens volhouden met deelnemen.
Leuke opzet in ieder geval met de jaarspellen, ik heb er zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
milsen




Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 02-01-18

Seizoen 2019 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2019   Seizoen 2019 Icon_minitimedo 03 jan 2019, 16:05

goed te lezen dark. Ik heb het nu ook echt mega druk, maar hoop toch zoveel mogelijk mee te kunnen pakken :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seizoen 2019 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2019   Seizoen 2019 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seizoen 2019
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seizoen 2017: deel 1
» Seizoen 2017: deel 2
» Seizoen 2017: deel 3
» Seizoen 2017: deel 4
» Seizoen 2018: De WT transfers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerpoules :: Grupetto :: Algemeen-
Ga naar: