Wielerpoules
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
April
3: Dwars door Vlaanderen
7: Ronde van Vlaanderen
8: Itzulia Basque Country
14: Paris-Roubaix
16: Presidential Cycling Tour of Turkey
21: Amstel Gold Race
24: La Flèche Wallonne
28: Liège-Bastogne-Liège
30: Tour de Romandie

Mei
1: Eschborn-Frankfurt
11: Giro d'Italia
12: Amgen Tour of California

Juni
9: Critérium du Dauphiné
15: Tour de Suisse

 

 Forum

Ga naar beneden 
+10
nonkel jos
Brain Freeze
Bappos
Worsteman
Mark96
Svennieboys
dark-knight
Eyeofdevil
Quechua
glenn485
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Brain Freeze

Brain Freeze


Aantal berichten : 437
Registratiedatum : 10-09-16

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 jan 2018, 19:53

De lichtere achtergrond vind ik wel 10x fijner om te lezen, maar ik vind het niet per se mooier. Oogt misschien een beetje erg basic en ook de knoppen vind ik in deze versie niet zo mooi.

Ik weet niet wat de technische mogelijkheden van het forum verder zijn, maar misschien is het een idee om er naast de witte achtergrond aan de zijkanten iets aan te brengen van een kleurtje of een afbeelding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyeofdevil

Eyeofdevil


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 11-09-16

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 jan 2018, 20:33

Ik was eigenlijk wel tevreden met het oude forum. Maar dit went ook wel. Ik heb niet echt een mening. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 jan 2018, 20:36

Ik was ook tevreden met het oude forum ja. Dit vind ik persoonlijk een achteruitgang qua algemene look. Het is misschien wel lichter, maar nu zijn we gewoon hetzelfde als 99% van de andere fora. Ik vond het wel leuk dat we een iets meer 'designachtig' forum hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 jan 2018, 20:59

Ik vind lichtere kleuren wel een goed idee, maar dit gaat me wat te ver persoonlijk.

Zou iik liever het oude hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 jan 2018, 22:56

Ik vind dit blauw echt veel beter, wauw.  Goed bezig glenn. Misschien de achtergrond lichtblauw als middenweg dan?  Of even andere meningen afwachten.

E: knoppen zijn wel lelijk ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Svennieboys

Svennieboys


Aantal berichten : 277
Registratiedatum : 13-09-16
Leeftijd : 29
Woonplaats : Breda

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 20 jan 2018, 00:20

Dit is echt helemaal niks haha.
Vond de oude prima maar mogelijk nog wel voor verbetering vatbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
El Pistolero

El Pistolero


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 15-01-18
Leeftijd : 26
Woonplaats : Groningen

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 20 jan 2018, 01:11

Persoonlijk vond ik de vorige ook mooier ja. Beetje wat Glenn zegt hierboven, die had wel iets onderscheidends door die kleuren, zonder dat het storend was. Dit is vrij standaard, en naar mijn mening redelijk saai Smile

Al ben ik hier nieuw natuurlijk haha
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 20 jan 2018, 10:27

Heb het forum hersteld naar de vorige versie aangezien merendeel hier ook voor was. Ik kijk vandaag of morgen of ik wat kleinere aanpassingen hieraan kan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuuuuuukk




Aantal berichten : 1066
Registratiedatum : 13-11-16
Leeftijd : 30

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 20 jan 2018, 10:28

Kan wellicht niet het donkergrijze naar lichtblauw en dan groen naar grijs?
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 20 jan 2018, 12:04

Hmmm ja ik vind dit bij nader inzien wel beter ook. Denk dat het al een verbetering is dat de ondertitels weg zijn. Nu nog blog veranderen in een andere naam, columns oid
Terug naar boven Ga naar beneden
fmvbeest




Aantal berichten : 1081
Registratiedatum : 20-07-17

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 okt 2018, 08:38

Hebben jullie wel eens aan een website gedacht waarop je ook makkelijk wedstrijden kunt organiseren en uitslagen van prono's kunt verwerken en bijhouden? Zoiets is een keer veel werk, maar dan zou per keer het organiseren van een eendagskoers maar zeker etappekoers of grote ronde relatief weinig werk zijn.  Ik zit al lang met die idee in m'n hoofd, en zou hier best naar willen kijken in het off-season.
Stel zoiets zou live zijn tegen de tijd dat de voorjaarsklassiekers beginnen zou het volgens mij wel een meerwaarde zijn. Zorgt er wellicht ook voor dat er meer mensen mee blijven doen in het najaar omdat de organisatie gewoon niet zoveel tijd meer vergt.
Terug naar boven Ga naar beneden
milsen




Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 02-01-18

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 okt 2018, 17:48

Zo handig ben ik niet met websites maar.zou iedereen een uitkomt zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyeofdevil

Eyeofdevil


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 11-09-16

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 okt 2018, 20:28

Glenn heeft wel een dergelijk programma ontworpen voor eendagskoersen. Maar volgensmij bestaat er de mogelijkheid om dit programma uit te breiden, waardoor we enkel namen hoeven in te voeren en punten automatisch berekend worden.

Maar dan is er de vraag: wie is er goed in programmeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
milsen




Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 02-01-18

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 okt 2018, 21:46

milsen schreef:
Zo handig ben ik niet met websites maar.zou iedereen een uitkomt zijn

Poeh te zat :-) lees ik wel weer
Terug naar boven Ga naar beneden
fmvbeest




Aantal berichten : 1081
Registratiedatum : 20-07-17

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 okt 2018, 12:30

Ja met sheetjes kun je een hoop doen, dat doe ik nu ook voor mezelf, maar het blijft per keer toch wel wat werkt. Een site zou dat toch wel uit enigzins uit handen nemen (je kunt dezelfde logica gebruiken om automatisch de score te berekenen uiteraard). Ik wil hier best naar kijken, kan zelf redelijk programmeren. Is wel echt een maandenplan maar denk dat het wel veel op zou kunnen leveren, ook voor de beleving. Daarnaast heb je alle uitslagen op 1 plek en kun je ook makkelijk ranglijsten etc maken of de tussenstand in seizoensspellen opmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimedi 16 okt 2018, 16:18

Zou wel tof zijn als iemand dat kon doen, is inderdaad al eerder over gepraat om het nog meer te automatiseren. Het invoeren van de namen in een sheet, bijvoorbeeld, zodat ze automatisch in een database komen en niet meer hoeven ingevoerd door de spelleider.

Het punt was een beetje dat je dan problemen met spelling etc krijgt. Als je zo goed kan programmeren dat je de deelnemerslijst gewoon kopieert zodat een deelnemers renners kan aanklikken zou het gewoon een concurrerend wielerspel worden.

Mijn steun heb je, maar ik heb geen programmeerskills, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 jan 2019, 09:25

Effe een kleine mededeling.

De url van ons forum is momenteel http://www.grupettopoules.com/, iets dat ik vorig jaar aangekocht hebben voor een 10 tal euro extra per jaar. Binnen 22 dagen is dat jaar voorbij en zou dit moeten verlengd worden. Ik zie echter dat ze hun prijzen fors opgetrokken hebben tot een kleine 50 euro per jaar. 10 euro per jaar had ik er nog voor over, 50 euro per jaar niet meer. Geen nood, het forum gaat niet weg, er zal enkel niet meer naar de url hierboven kunnen gesurft worden. We gaan binnen 22 dagen dus terug naar http://grupetto.forumotion.com. Zelfde forum, enkel de mooiere naam is er niet meer.

Dus mochten jullie binnen een aantal weken niet meer op het forum kunnen via de normale url, gebruik deze 2e. Sla deze al even op zodat jullie niet voor verrassingen staan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitimema 04 feb 2019, 16:33

https://www.reddit.com/r/peloton/comments/an2k29/i_made_a_printable_2019_world_tour_calendar/

Voor wie net als ik koersen te vaak vergeet, hier is een printbare WT kalender. Wel op je werk printen want A2.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum   Forum - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerpoules :: Grupetto :: Algemeen-
Ga naar: