Wielerpoules
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
April
3: Dwars door Vlaanderen
7: Ronde van Vlaanderen
8: Itzulia Basque Country
14: Paris-Roubaix
16: Presidential Cycling Tour of Turkey
21: Amstel Gold Race
24: La Flèche Wallonne
28: Liège-Bastogne-Liège
30: Tour de Romandie

Mei
1: Eschborn-Frankfurt
11: Giro d'Italia
12: Amgen Tour of California

Juni
9: Critérium du Dauphiné
15: Tour de Suisse

 

 Voetbal

Ga naar beneden 
+8
nonkel jos
Svennieboys
Luuuuuuukk
Brain Freeze
Bappos
dark-knight
glenn485
Worsteman
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jan 2017, 20:54

Nee die doet het net zo lekker als linksback Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jan 2017, 21:56

Krul linksbuiten zetten, is dat probleem ook direct opgelost!
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jan 2017, 10:10

Ach, onder Bosz kan alles Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 maa 2017, 14:24

Spannende wedstrijd vanavond, kan niet wachten. Zit zelf helaas niet in de ArenA door mn toetsweek Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 maa 2017, 09:54

Misschien maar goed dat Hazard out is of Mertens mocht nog banken Mad

Momenteel zou ik voor dit gaan denk ik:

-------------------------Courtois--------------------------
------Alderweireld--Ciman--Vertonghen------
--Meunier---------------------------------Carrasco--
--------------Naingollan--Tielemans---------------
----------De Bruyne----------------Mertens----------
---------------------------Lukaku---------------------------

Al vrees ik dat we voorlopig nog altijd Witsel gaan zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 maa 2017, 12:01

-------------------------Courtois--------------------------
---------Alderweireld--Dendoncker--Vertonghen--------
--Mertens--------------------------------------Carrasco--
----------------Dembele---------Tielemans---------------
------------Naingollan---------------------Origi------------
---------------------------Lukaku---------------------------

Ik zou opzich wel eens zoiets getest willen zien tegen Rusland. 90% van de voetbalelftallen zal tegen België gewoon op de verdediging spelen. Dan lijkt het me op zich niet slecht om een Dendoncker naast Alderweireld en Vertonghen te zetten. Een middenvelder die ook in de verdediging kan spelen. Bij balbezit schuift die een rij naar voor, bij balverlies terug naar achter. Dan Dembele en Tielemans naast elkaar ipv Witsel en Fellaini lijkt me ook al een enorme verbetering tegen defensieve landen (afstandschoten, leuke dribbels, ...) En dan nog Origi die eigenlijk mag rondzwerven maar ie wil samen met Radja, maar vooral rond Lukaku zwerven lijkt me ook wel iets leuks om te proberen met zijn techniek en snelheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 maa 2017, 19:20

Omdat de discussie toch al in heel Nederland wordt gevoerd:

Wie vinden jullie dat de nieuwe bondscoach van Nederland zou moeten worden?
Van Gaal gaf al aan het niet te willen doen. Had ik al verwacht, maar dat vond ik wel heel jammer, Van Gaal heeft zichzelf al meermaals bewezen en is wat mij betreft de beste die je kan vinden.
Dan zou ik gaan denken aan Koeman, heeft ook al een aantal keren laten zien een selectie boven zichzelf te kunnen laten uitstijgen en kan geloof ik na het seizoen weg bij Everton (correct me if I'm wrong).

Zelf ben ik het meeste fan van een buitenlandse coach die weinig met het Nederlandse voetbal te maken heeft. Ik denk dan aan een Sampaoli, Ranieri, Capello of misschien wel Simeone. Ik weet niet in hoeverre het haalbaar is zo iemand te halen, maar het lijkt me wel een fantastische zet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Svennieboys

Svennieboys


Aantal berichten : 277
Registratiedatum : 13-09-16
Leeftijd : 29
Woonplaats : Breda

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 apr 2017, 00:59

Inmiddels lijkt het Dick Advocaat te worden.
Niet de beste keus mijns inziens.
Maar ja, de beste keuzes wilden het niet worden dus dan word het lastig.
In ieder geval een betere keus dan Henk ten Cate en Ruud Gullit.

Zelf zou ik het liefste zien dat Hans van Breukelen vertrekt.
De bondscoach maakt me dan niet eens meer uit, dat zou al een overwinning vanjewelste zijn.

Een buitenlandse bondscoach lijkt me niks.
De namen die jij geeft lijken me helaas ook niet haalbaar gezien onze huidige positie in de voetbalwereld.

Terug naar boven Ga naar beneden
nonkel jos

nonkel jos


Aantal berichten : 592
Registratiedatum : 29-12-16
Woonplaats : Brussel

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 apr 2017, 02:25

Michel Preud'homme had een goede geweest voor NL. Heeft toch de gave om een ploeg die ondermaats presteert naar zijn niveau te halen. Weet alleen niet of hij als bondscoach hetzelfde rendement heeft als wanneer hij clubtrainer is.

Vind het persoonlijk jammer dat hij niet bij België aan de slag is gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimevr 09 jun 2017, 23:42

Voor diegenen die deel hebben genomen aan voorspel de eredivisie op het TW forum, de uitslag heb ik gisteren berekend en die is hier te vinden: Klik

Ook even wat reclame gemaakt voor dit forum, maar nog weinig respons op gehad jammer genoeg. Zoals ik daar al zei: voor volgend seizoen zal ik hier een voorspel de einduitslag eredivisie en Premier League aanmaken. Mocht er genoeg interesse zijn, kan dit ook voor andere buitenlandse competities (zoals België, Italië, Spanje, etc..).
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 jun 2017, 09:30

Wat is het toch jammer dat er maar zoveel uit deze huidige generatie Belgen wordt gehaald. Tot nu toe heb ik elke match wel gekeken onder de veronderstelling dat met zo'n ploeg er wel leuk voetbal moet uitkomen, maar dit is eigenlijk nog geen enkele keer gebeurd. Weet niet of ik volgende keer nog kijk. Waarom zet je ook tegen fucking Estland een middenveld met Witsel-Fellaini neer terwijl je ook Tielemans en Naingollan op de bank hebt zitten. Zo'n zonde...
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jun 2017, 18:27

Wat een verschrikkelijk slechte commentator is Frank Snoeks toch eigenlijk, ik erger me altijd weer als die begint te praten. Ziet het echt werkelijk waar áltijd verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyeofdevil

Eyeofdevil


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 11-09-16

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jun 2017, 21:20

dark-knight schreef:
Wat een verschrikkelijk slechte commentator is Frank Snoeks toch eigenlijk, ik erger me altijd weer als die begint te praten. Ziet het echt werkelijk waar áltijd verkeerd.

Waar wordt er nog gevoetbald dan?

Edit: ooh die confederations cup oid?
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jun 2017, 21:27

Jep daar inderdaad Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
nonkel jos

nonkel jos


Aantal berichten : 592
Registratiedatum : 29-12-16
Woonplaats : Brussel

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jun 2017, 21:36

Frank Snoeks?? Probeer Frank Raes anders!!
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 jun 2017, 19:00

Wat denken jullie eigenlijk van alle geruchten? Welke geloven jullie? Welke lijken jullie de grootste onzin?
Een van de mooiste geruchten die ik tot nu toe heb gehoord is toch wel die dat Jordan Amavi naar VVV zou gaan, 2 jaar geleden door Aston villa voor 12,6 miljoen gehaald en hij zou nu naar VVV vertrekken Wink
Verder ben ik vol spanning de berichtgeving rond van Persie aan het volgen. Het zou een ijzersterke zet zijn van Feyenoord om hem aan te trekken. Je hebt dan een fantastische positie in de onderhandelingen rondom Jorgensen waar je zomaar 30/35 miljoen voor kan vangen. Daarnaast Karsdorp die 20 miljoen op lijkt te gaan leveren, waar de vervanger al klaarstaat. Feyenoord doet vooralsnog dus uitstekende zaken, nu enkel nog een linksbuiten en linksback halen en ik ben meer dan tevreden.
Nog een leuk gerucht: Moise Kean naar PEC Zwolle. Het klinkt idioot, maar Juventus en PEC hebben wel een goede verstandshouding en ze weten bij PEC zeker dat hij 34 wedstrijden speelt, het zou zomaar mogelijk kunnen zijn!

Wat denken jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jun 2017, 12:30

Het feit dat Karsdorp zoveel oplevert geeft al aan hoe erg de transfermarkt op hol is geslagen. Tuurlijk, goede speler, maar 17 miljoen?! Goed gehandeld van Feyenoord iig. Van Persie is zeker een goede zet, maar is het al zeker dan dat Jorgensen weggaat? Is ook al een tijdje stil geweest rond Van Persie. Bij Ajax is Huntelaar gekomen, op zich een goede aankoop. Een betere aankoop is Van Leer, goede keeper en met 7 ton toch een koopje. Nu Veltman ook lijkt te vertrekken maar eens op zoek naar een goede rechtsback. De kans dat Tete blijft acht ik heel klein.

En Lozano naar PSV, hebben ze ook goed gedaan, maar verder word ik niet zo heel warm van die selectie, mogen nog wel wat versterkingen bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jun 2017, 13:02

Huntelaar kan goed uitpakken, maar ik durf het te betwijfelen als ik hem de afgelopen jaren bij Schalke zag. Van Leer wel een topaankop. Meer dan uitstekende keeper die ze zo goed als gratis op hebben gehaald.

Lozano speelt ook sterk op de confederations cup, goed gedaan door PSV.

Diks wordt veelvuldig genoemd als opvolger van Karsdorp. Lijkt me een goede zet, concurrentiestrijd tussen Nieuwkoop en Diks op recht lijkt me goed. Nieuwkoop kan dan ook doorschuiven naar het middenveld zonder dat er problemen komen op rechtsback. Verder Boetius, speelde goed bij Genk, maar ik weet het nog zo net niet. Gaat het vertrek van Elia niet op kunnen vangen vrees ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 jun 2017, 13:47

Diks/Nieuwkoop lijkt me toch een stevige achteruitgang op Karsdorp, al ken ik ze niet al te goed. En Boetius heeft het niet voor niets verpest bij de andere clubs. Elia opvangen wordt heel moeilijk idd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuuuuuukk




Aantal berichten : 1066
Registratiedatum : 13-11-16
Leeftijd : 31

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 jun 2017, 10:24

In de wedstrijden die Nieuwkoop heeft gespeeld vond ik eigenlijk beter/stabieler ogen dan Karsdorp. Alleen is hij minder snel, maar vind hem vooral positioneel veel beter. Had het idee dat Karsdorp soms echt geen idee waar hij stond en waarom. Verder vind ik het slim dat Diks is gehaald als concurrent om Nieuwkoop scherp te houden. Heb wel vertrouwen in Van Geel. Hoop dat Vejinovic nog wordt verkocht, Tapia wordt verhuurd (verkopen riskant, denk toch dat er nog wel potentie in zit) en dat vervolgens die Amrabat van Utrecht wordt gehaald als back-up, samen met Nieuwkoop die dan evt door kan schuiven en jeugd opstellen dan maar (erg belangrijk die doorstroom imo). Kramer mag van mij ook verkocht worden. Ondanks zijn belangrijke doelpunten dit seizoen heb ik het idee dat hij echt een stoorzender kan worden als die (nog langer) niet speelt. Koop of desnoods huur maar een ervaren pinchhitter voor achter Jorgensen, waarvan ik hoop dat die echt niet weg gaat overigens. Jeugd in de spits is er nog niet echt klaar voor denk ik (lees: Dylan Vente).
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 jun 2017, 11:51

Nieuwkoop was wellicht wat stabieler, maar Karsdorp was vooral aanvallend toch een aantal klasses beter. Maar het is logisch dat we bij feyenoord niet zomaar een nieuwe speler van het niveau karsdorp halen. Met nieuwkoop en diks ben ik allang tevreden.
Vejinovic mag weg, Tapia liever houden en Gustafson verhuren. Tapia vond ik helemaal zo slecht nog niet spelen dit jaar, hele degelijke stand-in met nu Amrabat er ook bij.
Kramer vind ik een super pinchhitter, maar een verschrikkelijk irritant mannetje. Strik erom en weg ermee.

Verder hoop ik op wat meer kansen voor Schuurman en El Hankouri. 2 beste jeugdproducten op het moment. Schuurman kan vanaf CAM met veel scorend vermogen spelen. Toornstra dan rechtsbuiten. Boetius linksbuiten. En dan kun je Mo rouleren met schuurman en boetius en bilal rouleren met toornstra en boetius en Toornstra kan ook nog CAM. Berghuis erbij zou verder wel ideaal zijn, maar dan zou ik Mo of Schuurman nog een jaar verhuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuuuuuukk




Aantal berichten : 1066
Registratiedatum : 13-11-16
Leeftijd : 31

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 jun 2017, 12:58

Volgens Mikos Gouka krijgen El Hankouri, Hansson & Schuurman de kans in de voorbereiding en worden daarna mogelijk nog verhuurd. Hoop overigens niet op Toornstra rechtsbuiten. Onbetwiste '10' als je het mij vraagt
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jul 2017, 14:16

Heb nu 2 topics aangemaakt voor voetbalpronostiek. Eredivisie en Premier League.
Mocht er genoeg interesse zijn, wil ik dit ook graag aanmaken voor andere competities (denk aan Bundesliga, Serie A en Primera Division), maar voor nu houd ik het even bij de 2 populairste competities. Als je interesse hebt in een pronostiek voor een andere competitie, reageer dan even hier in welke competitie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyeofdevil

Eyeofdevil


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 11-09-16

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jul 2017, 16:17

Ik zal meedoen!
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 aug 2017, 15:33

Goed ik heb besloten om ze gewoon te openen. Kost toch geen extra moeite en dan zien we wel hoeveel inzendingen er gaan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voetbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal   Voetbal - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voetbal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voetbal: Fantasy team (2018/2019)
» Voetbal: Voorspel de einduitslag Eredivisie (2018/2019)
» Voetbal: Voorspel de einduitslag Bundesliga (2018/2019)
» Voetbal: Voorspel de einduitslag Serie A (2018/2019)
» Voetbal: Voorspel de einduitslag Ligue 1 (2018/2019)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerpoules :: Overig :: Off topic-
Ga naar: